Sannerligen trevligt!

Finns det någonting trevligare än att få en sån trevlig överraskning en sån här trevlig måndag som att ens trevliga engelskalärare föreslår trevlig läsning på valfri trevlig plats? Hm. Låt mig tänka... Nej, jag tror inte det.

Min trevliga eftermiddag har jag precis tillbringat ute i den trevliga solen med min trevliga trogna lilla kaffekopp spiced with cinnamon bara för att jag är en sån där trevlig liten kanelknarkare. Skulle lätt kunna tänka mig leva mitt trevliga liv bara på trevlig kanel!

Oj, mitt i allt det här trevliga höll jag faktiskt på att glömma. Med mig där ute i solen hängde jag även med min lite smått mindre trevliga matematikbok. Vi ska nämligen ha vårt första trevliga prov i D-kursen på onsdag.

Så nu sitter jag här med ett trevligt litet pirr/kurr i magen. Hur det ska gå återstår att se, trevligt. Nu däremot skulle det vara trevligt om min trevliga mor kunde komma hem och laga lite trevlig mat åt mig. Det tidigare lite trevliga pirr/kurret börjar nämligen låta otrevligt högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0