En snabb en

Nu sitter vi här igen, kaffekoppen och jag. Har precis klämt i mig en fantastiskt stor portion med köttbullar, potatis, ärtor, brunsås och diverse andra tillhörigheter. Hann precis hem en vända och käka för om exakt 7 minuter måste jag trippa bort till resecentrum där mina kära klasskamrater väntar. Studiebesök av Gävle högskola står nämligen på tapeten!

Avlägger en senare rapport när jag samlat lite erfarenheter och bildat mig en uppfattning av det hela så att säga. Jag ska erkänna att jag i nuläget faktiskt inte har en blekaste aning om vad vi ska göra men klart man hänger på! Fega ur är inte ett uttryck i min ordbok, o nej.
Spännande kära vänner, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0