Farliga vägar!

Snart blir vägarna farliga gott folk (äckligt också för den delen), herregud jag och pappa ska på handledarkurs imorgon. Hur mina föräldrar vågar låta mig ta körkort är lite av en gåta faktiskt. Dom kan ju inte riktigt ha tänkt igenom det här, bäst att inte säga nåt... Jag kommer bli en riktig trafikfara och köra in i älgar och allt möjligt, hoppas bara att jag inte är lika kass bilförare som min mor, pannkaksvändningar och diken känner jag mig inte sugen på. Jag behöver en ful bil så det inte gör så mycket om jag kör in i något, fast folk med snygga bilar kanske tar illa upp om jag kör in i dom? Hm, får nog åka moppe resten av livet. Fast attans, den fungerar ju inte. Nej, det får lov att gå bra med körkortet i alla fall. Jag har ju faktiskt 1,5 år kvar, och på den tiden måste väl t.o.m jag kunna lära mig köra bil, annars blir det fail på mig och det är jag i och för sig van med :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0