Ursäkta mig solen? JAG HAR SOMMARLOV!

OJ, det här skolåret bara flög iväg visst. Nu är det sommarlov ju. Jag har problem var det gäller skolavslutningar. Alla avslut för den delen. I år lipade jag inte som jag gjorde förra året. Jag kommer ju komma tillbaka till Staffan till hösten. Men när jag städade ur skåpet och tog ur låset för sista gången var det riktigt jobbigt! Vad har jag för problem? Det undrade Johanna i måndags när vi hade vårt avslut med klassen på mentortiden och jag satt och messade: "tänk nu kommer vi ALDRIG mer sitta här på mentortid som TE1:an, det här är SISTA gången vi fikar på mentortiden i ettan.... Nu kommer vi inte komma tillbaka på 10 LÅÅNGA veckor..." osv osv.

Såklart är det ju underbart med sommarlov, men det har jag inte fattat att det är än. Hur ska man kunna göra det NÄR SOLEN VERKAR ÅKT PÅ SEMESTER TILL TYP EN ANNAN GALAX?! Provar soldans och så kanske jag offrar något till solguden så vi slipper dö av köld ikväll på avslutningen. Det vore ju tråkigt menar jag.

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad taskigt det lät att jag sa så, haha ;D

2009-06-17 @ 11:44:03
Postat av: jennie

Haha, sanningen är grym ibland ;)

2009-06-17 @ 19:15:48
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0