Avslutning

Nu så har jag nog äntligen börjat förstå att det är sommarlov! Trots vädret alltså. Var på klassfest igår och var sen in till stan och lyssnade på Dead by April bl.a. TE1 (eller säger man TE2 nu?) måste vara den bästa klassen alltså, tusan vilket härligt gäng! Blöt och kall som 17 blev man av allt regn, jag kände inte mina fötter mot slutet, men det var garanterat värt det.

Tidigare igår var jag på avslutning i Bergvik med släkten. Fick såna flashbacks från förra året när jag, Malin och Stina höll på att grina ihjäl oss. Det var riktigt roligt att träffa de gamla lärarna igen. :) I år höll jag på att fälla en tår av stolthet istället. Både Stina och Anna fick stipendium för goda studieresultat!

Grattis och trevligt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh jennie du är väl för gullig :') <3

2009-06-13 @ 18:02:25
Postat av: malin

haha jag gillar inte flashbacksen från förra året, sämsta dagen på länge, gud vad vi grät!XD <3

2009-06-18 @ 14:01:02
URL: http://malinsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0