Arbetshandskar på!

Sådärja, första dagen på sommarjobbet avklarat :) Jag trivs. Sitta inne i en minusgradig mjölkkyl på sommarens varmaste dagar var ingen hit förra året. Jag höll på att självdö. Men att böka omkring på kyrkogården i arbetsbralls och stålhätta är nog min grej ändå. Idag har jag rensat ogräs hela dagen. Mats och jag är ett redigt dreamteam. Dagen bara försvann, plopp! Imorgon kommer Kerstin också. Själva hövdingen för plejset. Jag hoppas vi får godkänt i krattningen. Annars drar jag och Mats iväg på varsin gräsklippare så står hon där med skägget i brevlådan. Fast hon har nog inte skägg. Hoppas jag. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: johanna

låter typ som bästa sommarjobbet, få ha arbetsbyxor på sig mot betalning liksom!

2009-06-17 @ 11:45:25
Postat av: jennie

jag vet :) du och jag är samma skrot och korn JH ;)

2009-06-17 @ 19:14:41
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0