Död åt vädret

Johan står i duschen och här sitter jag. Stugan gick det åt helvete med, världens storm, så det var en omöjlighet att ta sig någonstans med båten. Istället sitter jag och Johan här hemma och surar och spelar schack, för det är väl ungefär det enda man kan göra förutom att glo på film. Om det här busvädret fortsätter kommer vi att bli oerhört intelligenta tjockisar. Imponerande hur mycket man kan äta egentligen, på kvällens meny står brownies med grädde. Smaskens! Jag måste bara passa på att påpeka att jag är lite småilsken på han som bestämmer vad det ska bli på tv. Det måste vara en ond man. Få se, årets sämsta väder och vad visas på tv? Skit. Inte konstigt att folk skiter i att betala tv-licensen säger jag! Nej nu är det visst min tur att bli ren.

Hej! 

Kommentarer
Postat av: stina

Jennie vad är det här? skitväder och vi skulle ha setts för längesen, vart har du tagit vägen? :'(

2009-07-10 @ 19:20:41
URL: http://stinalofgren.blogg.se/
Postat av: jennie

Förlåt, men du vet ju hur min släkt är... Det är lite virrigt med tider och sånt, men det löste sig ju ;)

2009-07-12 @ 11:54:15
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0