Gävle med fånen på bilden

Idag var jag till Gävle med den här bruden. Väldigt trevligt måste jag säga. Kan med säkerhet säga att Wayne's har stans godaste sallad också, för den intresserade. Jag vet inte varför, men varje gång vi ska till Gävle slutar det alltid med en väldig brådis. 


Dagens exempel:

- Vi kanske borde gå snart. När går tåget?
-Tio över
-Och vad är klockan nu?
-Fem i.
-Då måste vi gå snart...
-Ja.

Tio minuter senare...

-Nu är det brådis.
-Ja.
-Vi springer!
-Nej.

Avresande mot Ockelbo-Ljusdal, var vänliga...

-Spring!

Kommentarer
Postat av: stina

haha dina tidsoptimist-takter har börjat smitta av sig på mig! jag vill även påpeka att det var jag i dialogen som sade; vi har brådis! och vadå fånen? ;) har gavin skivan anlänt än? :D:D jag ser nästan mest fram emot resan i bilen nu :D:D:D

2009-07-24 @ 21:58:51
URL: http://stinalofgren.blogg.se/
Postat av: jennie

Gavin är HÄR! Vänta bara!

2009-07-24 @ 23:39:44
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0