Harry

I fredags åkte jag på nya Harry Potter filmen med Jonte och Elin. Äntligen blev det Harrydags! Den var lång men bra, precis som vanligt :) Jag lyckades hålla mig från lipandet den här gången och det trodde jag verkligen inte att jag skulle göra eftersom jag lipade till boken till och med. Fast nära var det. Tur att jag hade läst boken egentligen. Annars hade det nog blivit pinsamt. Det kan vara rätt smart att läsa boken, så man liksom är lite förberedd. Jag brukar hålla andan om det kommer något läskigt till exempel. Det är världens trick för då kan man inte skrika till om man blir rädd. Och det vill man ju inte för då börjar ju alla skratta åt en och så blir det väldigt pinigt. Jo, man har ju sina små knep. En kul kväll var det :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker den sööööög! XD

2009-07-20 @ 22:17:36
URL: http://malinsoderqvist.blogg.se/
Postat av: jennie

nejje :D

2009-07-20 @ 22:40:15
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0