Hej och hå

Jag känner mig stolt idag. Jag klev faktiskt upp och sprang imorse, fast jag var halvt medvetslös. När jag kom hem och tittade i brevlådan låg Gavin skivan där också :) Fin start på den här dagen tycker jag. Sen var jag in till stan och fikade med Pontus på Wayne's. Det var väldigt trevligt det. Sen åkte jag hem och älgade upp på Belsåsen med pappa. Jag fattar inte att jag vågade klättra upp i samma utsiktstorn för fem år sen. Ännu mindre fattar jag hur pappa vågade släppa upp mig dit. Tur att vi inte berättade för mamma säger jag. Nu har jag just sett 'The Wedding Crashers' för femtonde gången ungefär. Himla rolig film, skrattar hur mycket som helst varje gång. Prexis nu laddar jag inför Gotland och kikar på våran lägenhet :)

Punkt slut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0