Filmkväll

Igårkväll var det filmtittning hos Rut Put, även känd som Lovisa Lund. Jonatant kom också och hade tagit med sig ett x antal filmer så vi skulle ha lite mer att välja på. Resultatet av det smarta initiativet blev stor beslutsångest vilket slutade med att vi nog valde den sämsta filmen vi hade kunnat hitta. Den var så dålig så den var riktigt underhållande. Efter en halvtimme stod inte jag och Lovisa ut längre. Så då bytte vi till en bra film. Klokt.

Efter filmen gick vi ner till Skogs Sand och badade. Eller ja, jag vägrade egentligen från början. Fast det slutade med att jag blev doppad ändå... Doppad bokstavligen alltså, mot min vilja. Fast det var rätt skönt efter en stund ändå.

Nu vill jag ha min Gavin skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0